onsdag 26. januar 2011

En ny hageblogg

Hei, og velkommen til Hagebo. Jeg håper du vil finne noen tips og ideer du kan bruke i din egen hage her. Målet mitt er å lage en blogg som både er nyttig og inspirerende å lese. Jeg kommer til å følge årstidene, så naturlig nok blir det litt mer vår og sommer, og litt mindre på vinteren. Men det skal være noe her hele tiden.


Min egen hage er bare ti år, og for tre år siden gjorde vi store omveltninger, så noen svære, gamle planter har jeg ikke. Hagen min bærer også preg av at jeg er en typisk plantesamler. I tillegg til å ha barn og bikkje, samt en aktiv hverdag, er hageplan en god ide. Sparer endel tid. Det blir fortsatt endel flytting av planter, men det gjør ikke noe, når det er en plan bak det hele!


Håper du blir med gjennom sesongen.

1 kommentar: