torsdag 24. november 2011

Det blomstrer i hagen!

Det blir litt mørk bakgrunn, men det er faktisk mørkt både før og etter jobb om dagen!
Det blomstrer i hagen! Dette er slik jeg bare leser om, og ikke legger merke til hjemme hos meg selv, før nå. Vrihasselen står stor og flott og er lesset av blomster, og har liksom pyntet seg før jul. Den sto sikkert slik i fjor også ( og året før der..), men i fjor var det så kaldt, og så mye snø, at da så jeg det bare ikke. Men i år derimot.. :) Nå må jeg legge ut på vandring, bare for å se hvordan det står til med den, og om den fortsatt er like fin. Har en rød variant også, men den blomstrer foreløpig ikke. Jeg er veldig glad i snø og skikkelig vinter, men skal den la vente på seg, så har jeg funnet noe å følge med på så lenge!

1 kommentar:

  1. Hei Anne Kari,,,
    Du jeg har ikke så god greie på kamera.
    Men jeg har et speilrefleks Sony 380 med 18-55 linse , det er en standar linse og jeg er veldi fornøyd med det. Den holder til macro og helt vanlige bilder.
    Nå ønsker jeg meg en telelinse til jul , men jeg vil ikke ha veldig stor så jeg leiter etter god info om det.

    Så fint bilde , og ja det må være rart at det blomstrer nå i slutten av november.
    Jeg så noen sneklokker hadde dukket opp ved veggen her,,jeg får dytte de ned igjen,,

    Ha en fin dag , kveld samma det mørkt er det jo uansett.
    Klem Marit.

    SvarSlett