onsdag 8. februar 2012

Den hvite hagen

Å finne en hvit blomst er nesten umulig. Jeg er veldig glad i hvite blomster, og har kommet godt i gang med en hvit og grønn, rolig plass i hagen. Rene medisinen å oppholde seg der. Litt farger på våren er det riktignok, men utover sommeren, når alt bare braker løs i farger og dufter, så er denne stille kroken fortsatt like rolig, og det er faktisk veldig deilig. Det blir allikevel en hvit vårblomst som skal få være mitt bidrag i Moseplassen sin X-faktor.
Tulipan - så enkel, og så vakker.

Selv om bare en kommer til Moseplassen, skal "siste runde"-kandidatene på denne bloggen få sin plass her. Kanskje de kan inspirere andre. Jeg fant i hvertfall mange flere "må ha" blomster til den hvite plassen min på Moseplassen. :)
Magnolia
Allium - hvem sa at løk ikke er vakkert?

Rose fra plantearven-feltet på Ås
Klosterklokke

4 kommentarer:

  1. Hvit tulipan er jo noe helt eget da, sånn i eleganse. Herlige hvite frøkner resten også:) Falt litt ekstra for magnoliabildet ditt!

    SvarSlett
  2. Hei. Meg, igjen :)
    Husker altså ikke om jeg var innom deg jeg og takket for at du vil stå på stand under messa? Vel, nå takker jeg altså uansett. Jeg er ikke sikker på om det blir, må sanke inn litt flere folk først, men treff blir det jo uansett og jeg gleder meg til å treffe deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror helga blir bra uansett stand eller ikke. :) Det er alle vi andre bloggere som skal takke - for at du drar igang. :)

      Slett
  3. Fine hvite kandidater. Det er alltid vanskelig å bare velge èn...
    Må også si at Magnolia-bildet var i særklasse! ;)

    SvarSlett