onsdag 29. februar 2012

En ekstra dag i februar...

Må bare ha med i bloggen at jeg planta den første krukka i går. Har da aldri planta i februar før, og det må dokumenteres for ettertiden. Gartneren i meg flirer av meg, stønner og forteller meg at jeg sansynligvis får frostskader og må plante en gang til..., men må man alltid være så forbasket fornuftig? Resultatet ble bra, så lenge det varer :)
Så stusselig med halv - og heldøde plantegleder fra i vinter
- er det rart man lar seg friste?
Blir jo mye bedre med litt vårplanter! :)

4 kommentarer:

  1. Det så virkelig flott ut! En kan virkelig bli fristet nå tidlig på våren! :-)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig å endelig kunne plante i utekrukker igjen! Jeg må nok vente litt, men jeg kan jo se på din så lenge!

    SvarSlett
  3. Ja.. er det ikke deilig å plante vårplanter.. Fornuftig er det ikke sikkert at det er, men fint ble det i alle fall :-)

    SvarSlett
  4. Enig med deg. Hvorfor være fornuftig når gleden ligger i å gjøre som man føler for. For meg begynner våren 1. mars, og da er det bare å slippe galskapen løs :-)-
    Lykke til.

    SvarSlett