onsdag 7. mars 2012

Joho - ut på tur!

I dag ble plutselig vår til vinter igjen - og det er ikke bare litt snø - det pøsesnør vannrett. Slik er jo våren, og hvis de varmegradene og soldagene som er meldt dukker opp, ja så blir det ikke vinter lenge. I mellomtiden har jeg gravd frem noen hageblader, plukket ut favorittbøker, tent noen lys, og da er alt klart for å planlegge litt igjen. Og i dag er også turen til Floriaden bestilt. Det er jo bare hvert 10. år, så det må jeg ha med meg. Nå tåler jeg noen gråværsdager fremover, for nå har jeg både hageplanlegging og tur å se frem mot. Deilig!

Floriade 2012

4 kommentarer:

  1. Ooooo!! Ferieplaner! Kombinert med hobby! Det høres supert ut! Kos deg fremover med hageplanleggingen:)
    Ha en fin kveld!
    Maria:)

    SvarSlett
  2. Det er deilig å sitte inne i slik vær og planlegge hage!
    Ser ut til at du får en flott tur!

    Kos deg videre med hageblader og drømmer!

    SvarSlett
  3. Så flott at du er så positiv til det plutselige værskiftet! :-) Jeg for min del hadde håpet på at våren kom ekstra tidlig i år... Alltid like optimistisk til at i år blir vår, sommer, høst og vinter fantastisk! ;-)
    Floriaden i Holland høres jo helt topp ut. Forstår godt at du gleder deg :-)
    Ha en riktig fin dag.

    SvarSlett
  4. Skal også til Floriaden, med skolen. Jeg kan faktisk skylde på at det er obligatorisk.

    SvarSlett