torsdag 22. mars 2012

Visdom og lykke

Et kinesisk ordtak sier:

Lykke er en reise, ikke et mål.


Lykke - jeg har kommet til finalen i moseplassens samplantinger.
Og ja, det er en reise i hagen, og det er langt til målet, men det er inspirasjon undervegs.
Ta en titt på alle bidragene, også de som ikke kom til finalen. Jeg har alt en lang liste over planter jeg må dele og flytte rundt på.
Nå er det virkelig vår her på Østlandet, og nå tror jeg nesten jeg må rydde litt i hagen, selv om det er tidlig enda.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Ja, det er virkelig vår ute nå og det går nesten for fort. Men vi får nyte det mens vi kan :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med finale plasse. Dette blir spennende! Ønsker deg masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg også :-) Jeg likte bildet ditt veldig godt, og til høsten blir det plantet rosa tulipaner under lønnen min også. Lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  4. Gratulere med finaleplass! Lykke til:) Det beste med hagen er nettopp reisen, man blir aldri ferdig i hagen- det er så flott!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett