onsdag 11. april 2012

Årets vekstskifte

Jeg har en bitte liten kjøkkenhage, og det er valgets kval hvert år - å bestemme seg for hva som skal være med, og hva som ikke går. Det er jo så mye nytt jeg har lyst til å prøve, tror snart jeg må utvide.
Jeg endrer opplegget litt i år, prøver meg på pallekarmer. Har nemlig bestilt meg drivbenker til pallekraver fra Nelson Garden.


Tror dette blir bra - men det skal dere få høre mer om, når de er mottatt, og alt er i orden.
Har sådd hokaido, agurk, tomat og noen kryddervekster, som står inne og godgjør seg, og snart skal mer sås. Men uten veksthus blir det litt begrenset med hva som kan sås på forhånd, men håper altså at dette lure taket skal forlenge sesongen noe.
Kanskje drivbenkene blir å finne på hagemessa også?

1 kommentar:

  1. De plantekassene ser lure ut , det er jo viktig og kunne sette grønnsakene ut så tidlig som mulig for å få lyset på plantene.
    Vi får få en liten rapport om hvordan det fungerer.

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett