lørdag 18. august 2012

Nesten "live" fra Økofestivalen

I dag har jeg stått på stand på økofestivalen. Dro med meg pcen, og tenkte jeg skulle legge ut et innlegg direkte fra standen, men der tok jeg feil. Masse flotte og interesserte mennesker, så noe pc-tid ble det ikke. Da får det bli et nå i kveld. :)
Veldig moro å snakke hage med folk. Også mange koselige unger med grønne interesser. Hagefremtiden ser lys ut folkens! Her følger noen bilder.
Petter Kanin og jeg på tur. Må bare innse at Petter gjør en bedre jobb en meg med å sjarmere de minste.

Overvintring til enslige bier, og andre nyttige småkryp.
Ingen som ble med på stand, men marihønehuset kunne ikke bli med på festival.
Der bor det nemlig noen som har en jobb å gjøre i hagen!

Fugler, hyggelige bøker og hageredskap snakket vi også om.
Kompostlufteren som så vidt synes på bildet skapte begeistring.
Den skal jeg blogge om til uka.
Naboen min solgte økologiske egg.
Med høner og bier ble vi ganske så trendy, ifølge eksperter på hagetrender.
Manglet bare minigriser.

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Ser ut til at dere har hatt en flott dag!

    Ha en fin lørdagskveld! Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy, det er alltid så gøy å være med både som utstiller eller som besøkende på slike marked. Skjønner godt at det ikke ble tid til pc :))

    SvarSlett