søndag 14. oktober 2012

Frem fra høstdvalen

Nå har det vært en stund siden forrige blogginnlegg. Jobb, familie og hagearbeid har fått gå foran en stund. Det gir rom for litt ny inspirasjon også. For tiden følger jeg et stort og spennende kjøkkenhageprosjekt jeg har tegnet, det kommer bilder derfra etterhvert. Foreløpig er det mest jord og leire. Venter også spent på tilbud på hagestue her hjemme. Skal det bli realitet tror jeg at jeg må jobbe mer enn blogge... :) I dag har det vært skikkelig kontrast til den flotte høstuka vi akkurat har hatt. Det har vært snø i lufta, regn og vind. Jeg er ikke ferdig rydda i hagen, så det er litt tidlig for meg med snø riktig enda. For å minne meg på de flotte dagene ryddet jeg litt i noen bilder. Her følger noen gode solskinnsminner. Kanskje du finner litt sol i minnet du også?
Syrinhortensia i kveldsol - dette er de flotteste buskene i hagen på høsten,
 helt til forsten kommer.

Georgineknollene er vel inne, og trygge for frostnetter, men jammen var de

Cosmosplantene jeg sådde i våres har stått helt til nå.
De siste kalde frostnettene har redusert de noe, og med regnværet i dag, er det vel slutten for i år.

1 kommentar: