søndag 23. desember 2012

Dagen før dagen...

I dag er kosedagen, da det bare skal pyntes og ordnes til i morgen. Snart brer god matlukt seg i huset. Det som ikke er gjort til nå, det blir mest sannsynlig ikke gjort, og ingen kommer trolig til å savne det heller. Her har jeg pyntet bordet til i morgen kveld.


Hadde jeg hatt bredt nok bord skulle jeg ha pyntet det slik med einer.
Dette er fra Maihaugen i år. Veldig enkelt og stilig.


Gratulerer til marit's som vant gårdsdagens loddtrekning. :) Dagens kalendergave blir sendt først i romjula, for i morgen tenker jeg ikke å gå på posten, men legg igjen en kommentar og bli med i trekningen av en flott fuglemater fra Nelson Garden. Nelson Garden har forresten samlet noen frønyheter her. Kjøkkenhage-glede! :)

6 kommentarer:

  1. Hei,
    Nyt dagen i dag med kos.
    Julebordet ditt var flott pynta.
    Ha ei fin vesle julaftan.

    SvarSlett
  2. Så flott pyntet bord du har! Ja, i dag er det den store kose og pyntedagen her også. Masse snø ute, og skikkelig julestemning! Ha en fin lillejulaften :-)

    SvarSlett
  3. Så flott du har pyntet bordet med røde tulipaner!
    Jeg har også det meste under kontroll, bare de siste detaljene som gjenstår nå.
    Ønsker deg en koselig dag!

    SvarSlett
  4. Har du till och med pyntet bordet, du har stålkontroll tycks det mig. Här är det något här och något där som blir gjort, ingen plan, ingen struktur. Tog direkt till mig att ingen saknar det lika väl.. hoppas det stämmer..
    Ha en riktigt fin dag före dagen :)

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det. Du har jo full kontroll jo:)Nå er det bare å la roen senke seg. Her er pinnekjøttet lagt i vann. Ha en fredelig kveld!

    SvarSlett
  6. Å så artig, nå ble jeg så glad.
    På nyåret skal jeg begynne å så i planterommet mitt.

    Kos dere med julen, du har jo pyntet så fint.

    Klem fra Marit.

    Marit Gåsland
    Strømveien 576
    3075 Berger

    SvarSlett