tirsdag 11. desember 2012

Fuglegodt

Det er gøy å lage litt selv til jul, og når det kan glede andre, er det enda mer moro. Jeg liker å glede de små fjærkledde vennene mine med litt ekstra godt. Hjemmelagde meiseboller, og hjemmelagd konglegodt er både enkelt og greit.
Oppskriften på meiseboller finner du blant annet i et innlegg jeg hadde til jul ifjor. Du finner det her.
Det er forresten utrolig gledlig med alle de veldig koselige kommentarene dere legger igjen. Noen av dere hver dag. TUSEN TAKK!
Har du lyst til å glede fuglene dine, legg igjen en komentar og bli med i trekningen av en konglegodt. Denne er forøvrig fin å pynte med inne også - lukter deilig.
Gratulerer til Vivi som vant gårdsdagens kalendergave.

3 kommentarer:

  1. Så flott konglegodt du har laget! Den var jo reneste kunstverket :-) Ja, det er viktig å tenke på de små vennene ute i hagen nå! Jeg forer de nesten hele året bortsett fra midt på sommeren, for da kommer det kolonier med måker her som spiser opp alt jeg legger ut. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Det er jo et fantastisk gourmetmåltid du har laget der. Må bli jubel hos de fjærkledde vennene sv sånt:) Dekorerende...,og nesten for fin til å spise:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flott konglepynt med masse godt i! Det er koselig å ordne skikkelig mat til småfuglene, for da gleder de oss med besøk!

    SvarSlett