mandag 24. desember 2012

GOD JUL


Siste dag i julekalenderen i dag. Tusen takk til alle som har vært innom, og tusen takk til De Wit og Nelson Garden som har bidratt med gaver. Det har vært kjempegøy å besøke mange av bloggene til dere som har lagt igjen kommentar, og masse ny inspirasjon har jeg også fått. I følge gammel overtro blir dagene fremover veldig avgjørende for oss hagegale. Slik været var 1.dag jul skulle det bli i hele januar, slik andredagsværet var skulle det bli i februar osv ut året. Da håper jeg på liddelig godt vær i flere dager fremover, med kun litt lett snøfall på natten. :) Riktig god jul til alle.
Kalendergaven er i dag en junior løvrive fra De Wit, frø og hansker fra Nelson Garden. Marit vant fuglemater i går.

7 kommentarer:

  1. Ei fredfyllt jul ønskes til deg Anne Kari.

    SvarSlett
  2. Hei

    Ønsker deg en riktig god jul, og takk for mange flotte premier som jeg har fått i posten. Hjertene henger på juletreet.

    Kos deg! Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Ja da fikk vi hvit jul i år, dere må vel ut å rydde og måke litt i dag dere også.
    God jul Anne Kari.

    Juleklem fra Marit.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du har skapt en spesielt trivelig desember med julekalenderen din. Det har vært så artig å følge med på turen. Takk for fine gaver jeg har vært så heldig å vinne:) Riktig god jul til deg og din familie!

    SvarSlett
  5. Det har vært en glede å følge kalenderen din hver dag. Flotte frø og mye spennende. Tusen takk for alt jeg har fått av deg :-)
    Du har vel fått masse snø du også kanskje? Her har det kommet 25 cm på to dager, så det mangler ikke på hvit jul her. Riktig God jul til deg og dine!
    Juleklem fra Marit

    SvarSlett
  6. Takk for en koselig julekalender med masse flotte premier, og jeg har vært så heldig å vinne noen.
    Jeg vil ønske deg og dine en riktig fin julehøytid!

    SvarSlett
  7. Ønsker degei fin og god Julehøgtid.
    Har vore veldig kjekt å få være med på julekalenderen din.
    Frøa eg har vunne hos deg er planta å står å kosa seg ute. Ventar på fin spiretempratur til våren :).

    Juleklem frå MarJE.

    SvarSlett