fredag 14. desember 2012

Rydder litt på pc-en

Nå driver jeg med en koselig ryddeaktivitet, jeg rydder i bilder på maskinen. Mange gode og deilige minner - nesten så jeg kjenner vårsola varmer alt. :)
Deler noen her.
Julerosene blomstrer aldri til jul hos meg, men er et sikkert tegn på vår.

Sommerblomster både sår jeg, og kjøper som småplanter.
De jeg har ved inngangsdøra, som jeg vil ha store og fine fort, de kjøper jeg som småplanter.

Er blitt veldig glad i engelsk pelargonium. Mulig det skyldes noen våte somre,
og det faktum at disse faktisk står pent også etter mye regn.
Skulle gjerne ha overvintret disse, men får det bare ikke til.

 
Gleder meg plutselig til pionblomstring....

Begynner å nærme meg et bed som ligner litt på engelsk cottage-stil.

Legg igjen en kommentar, og vinn dagens kalendergave.
En god saks, og frø på flittiglise, sponset av Nelson Garden.
Gratulerer til Jannibele som fikk gårdsdagens kalendergave.

9 kommentarer:

  1. Så koselig med et tilbakeblikk fra en varmere årstid.Må si jeg gleder meg allerede :) Min kokosbolleoppskrift har jeg lagt ut på mitt bloggsvar under nest siste innlegg. Riktig god helg til deg.

    SvarSlett
  2. Nydelig blomstring hos deg i dag! Godt å tenke på at det ikke er lenge til solen snur.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelig julerose du viser! De blomstrer aldri til jul her heller, men pga. den tidlige våren nå i år, så blomstret de i mars! Det er rekord her :-) De er så vakre, og gir så mye glede. Fint at du rydder på pc og finner frem så flotte bilder!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Åhhh, for en vinnerlykke jeg har hatt hos deg! Tusen takk skal du ha. Så herlig gave til salater og annet godt. Herlig sommerreise du tar oss med på i dag:) Det varmet!

    SvarSlett
  5. Så herlige og flott sommerbilder. Masse fine blomster som virkelig gir oss energi, særlig nå på vinteren.

    Ønsker deg en fin fredag! klem

    SvarSlett
  6. Så fint at du rydder, slik at vi får se bilder av sommerdrømmer. Nydelige!Hilsen Anne

    SvarSlett
  7. Så koselig det er å "glemme" vinteren utenfor og nyte av så fine blomsterbilder som du byr på!
    Ha en fin helg! Klem!

    SvarSlett
  8. Selv om jeg er i julemodus nå, så må jeg nok si at det gjorde seg med noen deilige sommerbilder likevel :-) Peoner, roser og revebjeller er helt etter mitt hjerte! Oppdaget akkurat nå at jeg vant kalendergaven her om dagen, tusen takk! Må nok inn å Google litt jeg nå, så jeg får sjekket hva som kan komme opp her til neste år. Veldig spennende! Fortsatt god fredagskveld til deg!

    SvarSlett
  9. Nydelig bed i engelsk cottagestil! Virkelig et vakkert skue♥

    SvarSlett