lørdag 15. desember 2012

Tid for julekort

Jeg skriver fortsatt julekort for hånd. Veldig koselig - og absolutt mest kos å få julekort i posten. Visste du at vi har sendt julekort helt siden 1870? De gamle julekortene er morsomme å pynte med til jul, synes jeg. Veldig dumt hvis en slik flott tradisjon blir borte med pc-bruk.
Ifjor kokte min julekortskriving bort i bare stress og mas. I år har jeg vært litt mer forutseende, og det går litt bedre, men ikke ute i allverdens god tid. De til utlandet er sendt, og så kommer de andre akkurat til fristen tror jeg. Bruker noen av alle blomsterbildene mine til å lage egne julekort, der hvor det ikke er naturlig å sende bilder av familien. Kjekt å kunne bruke alle disse bildene til noe også.
Sender du julekort?
Legg igjen en kommentar, og vær med i trekning av et par julehjerter i dag.
Gratulerer til Vivi som vant kalendergave i går.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så heldig som jeg er, som vinner hos deg stadig vekk.

    Jeg skriver også julekort, og har vært på posten i dag og sendt alle sammen. I år ble det kjøpte julekort, for det er ikke alltid tiden strekker til med å lage egne.

    Jeg håper også at folk fortsetter med å sende julekort, for det er en koselig tradisjon.

    Klem Vivi

    SvarSlett