søndag 20. januar 2013

Sakte men sikkert mot vår

Nok en flott dag, men klarer ikke helt å la vær å glede meg til våren. I år skal jeg ikke reise på egenhånd, men reiser med turselskap. Litt dyrere, men så får jeg se litt mer enn det jeg hadde fått se ellers. I år går turen til Italia, og Lazio - og det blir tur inn i hagen til presidentpalasset. Det kan bli morsomt. Det aller beste med slik tur på våren, er å få oppleve vår litt før enn her hjemme. Å gå i parker, kjenne lukt og lyd av vår, kjenne sola varme, og oppleve det grønne igjen. Det får jeg garantert oppleve. Blir det for kaldt om dagen går jeg og ser på reiseprogrammet - du kan få se det her. Eller jeg ser på bilder fra turen til Floriaden, våren i fjor. Deler noen her. Gir liv til ny uke.
 
 
 
 
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Hei og god mandag Anne Kari.
    Du har virkelig litt å glede deg til, det blir en flott start på våren.
    Så fine vinterbilder fra Sande og flotte blomsterbilder som varmer i innlegget ditt i dag.

    Vi nærmer oss slutten av januar så det går den rette vegen mot gode tider her også.

    Maritklem.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder du viser idag!

    For en reise du skal på!!! Lov at du tar mange bilder og viser her på bloggen, for dette virket spennende!

    Ha en fin start på uken! Klem!

    SvarSlett
  3. Deilig å ha ein slik fin tur i vente. Ein god forsmak på våren.
    Herlige bilder du deler.

    Ha ei god fin veke.
    MarJE.

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Det er så deilig å se vårbilder midt i kaldeste januar :-)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  5. Flotte vårlige bilder hos deg i dag! Så kjekt å ha en sånn spennende reise å se fram til.
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  6. Åh, så herlige bilder. Deilig å se slike blomsterbilder i vinterkulda!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! Så heldig du er som skal møte våren i Lazio. Hilsen Anne

    SvarSlett
  8. Nå kom jeg rent i sommerstemning i kulda. Du kommer til å få en flott tur til Lazio, men synes turen var dyr,men arrangerte reiser ligger jo i den prisklassen. God kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Så vakre vårbilder!...åja.. nå gleder vi oss til varmere og grønnere tider:)
    Spennende turer du har i vente:))
    God helg:)

    SvarSlett
  10. Å for noen nydelige bilder! Gleder meg til våren!

    Vennlig hilsen
    Ingvill

    SvarSlett
  11. Hei Anne Kari!


    Jeg må bare igjen få takke deg for alt jeg har fått fra deg gjennom julekalenderen din. Det var litt av en pakke jeg hentet i går på posthuset! Den så ut som en gitar :)
    Hvis du skulle være på disse kanter i løpet av våren, så må du gjerne få noen frøplanter av meg. I løpet av mars måned håper jeg drivhuset er i gang, men det kommer an på våren. I fjor hadde jeg blodbeger der 10. mars, men da var det jo også en veldig tidlig vår.


    Jeg gleder meg til snøen forsvinner. Ha en fin helg!


    Hilsen Marit

    PS. Jeg har prøvd å sende deg mail via den adressen som står på siden din tre ganger, men får de bare i retur.

    SvarSlett