torsdag 18. april 2013

Endelig vår, og jeg har reisefeber.

Er den ikke lubben og søt?
Ganske godt med regn, og hyggelige plussgrader gir resultater i hagen. I dag har det vært skikkelig øs pøs, men nå er all snøen på hustaket borte. Linerla kom i går. Det kan ikke være mye is i bekken heller, for nå er det mye lyd av vann som renner. I tillegg traff jeg denne lille gulspurven i blomsterbedet. Det var bare så vidt den kunne fly, så den var nok ute på prøvetur for første gang i dag. Trodde nesten ikke det kom fugleunger så tidlig, men det må det gjøre - og god lubben er den. Ikke rart den vil ut å se seg om forresten, for det er et yrende fugleliv. Veldig deilig å våkne til, faktisk. I morgen tidlig er det Italia neste, med hagen i presidentpalasset som første stopp. Jeg håper jeg får teknikken til å fungere, så jeg kan blogge litt fra turen. Tar bare med meg et lesebrett, men satser på wifi, og skal prøve. Reiseprogrammet til Italiaturen finner du her. :)
Gleder meg, gleder meg, gleder meg!


Slik ser det ut i løkbedet før avreise, så er jeg kjempespent på
hvor mye som skjer her på fem dager. :)



4 kommentarer:

  1. Heldige deg! Det skjer nok mye i hagen din på de fem dagene du er borte. Du får blogge om hvordan du har det nede i syden, og ta masse bilder! Det må du huske på :-)
    God tur! Stor klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja, nå skjer det mye i hagen. Bare på de siste dagene, så har snøen nesten blitt helt borte her hos meg.

    Blir spennende å se på bedet ditt, når du kommer hjem. Ønsker deg en kjempe fin tur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ååååååh - for en reise!!! Bedre kan det nok ikke bli!!
    Kos deg masse, og når du kommer hjem igjen har det nok skjedd en hel del ja:-)
    Klem!

    SvarSlett
  4. Den så litt forkommen ut stakkar.
    Du får ha god tur og kos deg :o)

    SvarSlett