tirsdag 9. april 2013

Så ble det hage på Operataket.

Hjemme igjen, med masse inntrykk etter en helt fantastisk dag. Trendlansering er ingen spøk.
Fra kvart på sju var Marit og jeg igang på taket. Jeg må si jeg var spent på om varene vi ønsket oss kom, og hvor på taket vi skulle være. Med strålende sol, og alle varene på plass inntok vi taket og laget den takterassen med den flotteste utsikten. Tror det blir lenge til neste gang jeg gjør noe tilsvarende! Vi rakk fint å bli ferdig til både bildetaking og presselansering. Litt kaldt på morgenen, men sola rettet litt på det utover dagen. Anne på Moseplassen kom og tok seg av mediedekning. Jammen har vi hagebloggere en flott representant ved Anne. Veldig koselig å treffe noen andre hagebloggere i dag også. Her følger bilder fra en flott dag på taket! :)

Klare til rigg
 

Dette blir "Room with a view"

Plantene kom, og vi fylte kasser.
Ganske så fornøyde med resultatet ble vi, vi har jo bare jobbet en liten uke.

En drømmehage har veksthus, så klart...

.... og en bitte liten hagedam. :)
 
Lykkelig liten alv fikk vi med.

Og Marit kunne gi gode råd om Camellia.

Her er Plantasjens fargerike hage. Vi røper at sterke farger er trendy.

Hagesofa skal være med,
og vi røper at å flytte inne ut, også er en trend i 2013.

Her har Hageselskapet hjulpet Plantasjen litt.
Og vi avslører at det naturlige også er en trend i 2013.

15 kommentarer:

  1. Dere gjorde en flott jonn, uteplassen ble både koselig og flott.
    Vil tro at dette var en artig opplevelse.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så bra, jeg så på TV også,,stilig,,
    Dere har all grunn til å være stolte av jobben dere har gjort, masse fint
    og flott satt sammen.
    Maritklem.

    SvarSlett
  3. Takk for en fantastisk dag! Det var jo så morsomt å jobbe sammen med deg :-)
    Hagen "vår" er mest populær, og har høyeste bud så langt. Moro!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har hatt en kjempefin dag! Hagen deres var virkelig fin, elsker de rottingmøblene og det lille drivhuset! Hadde håpet å kunne komme, men måtte prioritere et prosjekt hjemme.

    SvarSlett
  5. Så gøy å se hvor fint det ble, flinke dere! Så flott Anne stiller for alle oss bloggere! Skulle ønske jeg kunne vært der!

    SvarSlett
  6. Så fint å se bildene derfra. Kjempefine! Skulle gjerne vært der, men det var ikke mulig å få til. Synd, for det ser ut til at jeg gikk glipp av mye spennende:)
    Flinke dere!

    SvarSlett
  7. Så flott! Flinke dere er altså:)
    Skulle ønske jeg kunne vært der i dag.

    SvarSlett
  8. Gratulerer og vel overstått! Såååå fint det ble. Må ha vært artig å være med på! Flott å se bilder, da jeg ikke fikk kommet meg dit ( jobb...)

    SvarSlett
  9. Jøss, dette visste jeg ikke noe om. Flott.
    Jeg lever i min egen lille hageboble, og har ikke fulgt med.

    SvarSlett
  10. Hei Anne Kari

    Det var et herlig stunt og hagen deres var flott! Jeg synes dere fikk fram veldig mange kvaliteter som mange hage/balkongeiere ønsker - nemlig at det skal være koselig , og at det skal være litt av hvert. Pallekarmene er jo en greie som gjør det mye enklere å få stor hageglede på liten plass. Supert at dere fikk med det. Og de flotte innsektshusene!

    Det var også veldig hyggelig å få hilse på dere begge!

    Gratulerer så mye med godt gjennomført prosjekt!

    Anne

    SvarSlett
  11. Virkelig en flott" ARENA " for en hagesamling.....og ikke minst: Flott vær!. Skulle gjerne ha vært der! Ser kjempekoselig ut!

    SvarSlett
  12. Jeg kom bare lige forbi.
    Tak for de mange fine billeder.
    Det ser godt ud.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett
  13. Vilken fantastisk upplevelse, ser fantastiskt ut. Hade jag hatt mer guts hadde jeg tatt det knæsje fargene men det har jeg ikke... En strålande bildekavalkad :)

    SvarSlett
  14. Så fint dere gjorde det - gratulerer til en god jobb! Kan tenke meg at det var en opplevelse!
    Klem!

    SvarSlett
  15. Kjempeflott hage dere har laget!!!
    Og en fin opplevelse også og være med på dette vil jeg tro:)
    Du og Marit har virkelig gjort det flott:))

    SvarSlett