tirsdag 6. august 2013

Jeg plukker blomster...


Nå som det er litt mer ustabilt vær ute, er det deilig å ta med hagen inn. Det skal visst regne litt i ettermiddag også, og skulle ikke forundre meg om Tor kaster hammer'n heller, for det er skikkelig lummert ute. Det fine med mange av sommerblomstene, er at jo fler jeg plukker og tar inn, jo fler blomster kommer på stilken. Greie planter, altså! :) Blir det opphold i dag, får jeg ta meg en tur ut og rydde litt i hagen. Med det værvarselet som er meldt tror jeg at jeg skal begynne å flytte litt rundt på noen stauder også. Klipper jeg de litt ned, går det sikkert bra. :)

7 kommentarer:

  1. En vakker bukett du har laget her, Anne Kari! Ja, med de kraftige regnskyllene er det fint å ta inn noen blomster slik at de ikke ødelegges ute. Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett
  2. Det var en vakker bukett! :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott bukett! Jeg kom til feriehagen i går kveld, og skal nok plukke inn noe, men alt er så vått ute at selve plukkejobben faktisk mister litt av sjarmen :) Så det ble en bitteliten bukett sånn til å begynne med...

    SvarSlett
  4. Så vacker bukett, fantastisk. Det är jag dårlig på, lagar aldrig buketter..

    SvarSlett
  5. Helt nydelig bukett! Ser helt tydelig at du er profesjonell. Herlige farger sammen! Stilig at du har bilde fra både vår, sommer, høst og vinter i headingen din her på bloggen.

    SvarSlett
  6. Nydelig bukett! Jeg gjør som du... plukker inn til buketter, så kan en nyte hagen inne om været ute er bedrøvelig.

    SvarSlett