mandag 30. desember 2013

Er dette å være hagegal tro?

Rett før jul fikk jeg hjelp av mannen til å lage ny spisestuelampe.
Jeg har lett lenge etter akkurat slik lampe jeg vil ha, men ikke funnet noe som passer.
Lampen skulle passe til en god miks av arvede møbler og nye.
Det var da jeg kom på noe jeg har sett på hagesenteret. De bruker armeringsjern.
Armeringsjern og greiner fra trollhassel i hagen - det ble min originale stuelampe.
Nå til jul bruker jeg lyskuler, til sommeren tenker jeg å henge ned reagensrør og små vaser med sommerblomster og te-lys.
 
Ble så fornøyd selv, og synes du det var en god ide, er det bare å kopiere!
 


8 kommentarer:

  1. Kreativ og hagegal er jo ingen dum ide! :-D Lampen virket jo veldig koselig! Til høsten kan du jo henge store kongler i ulike høyder i den? :-) Sammen med reagensglass med blomster må jo det være et vakkert syn :-)

    SvarSlett
  2. Så kreativt, smart at den kan dekoreres i takt med skiftende årstider!

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig fin. Skal si du er kreativ og flink. Du må legge ut bilder av sommerlampa, så vi får se.

    Ønsker deg et riktig godt nytt år, og takk for at flott blogg år. Klem Vivi

    SvarSlett
  4. En veldig god og dekorativ løsning:-) Denne kan jo forandres og pyntes i takt med alle årstider og begivenheter, veldig stilig! Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  5. Så flott!!!
    Godt nyttår til deg.

    SvarSlett
  6. Det var en god idé :) Du er visst både hagegal og kreativ. Stilig!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år:)

    SvarSlett
  7. Hei og godt nyttår!

    Skikkelig flott lampe, og så artig å kunne variere gjennom året! Smart å bringe hagegalskapen "til bords" :)

    SvarSlett