fredag 31. januar 2014

Bøllefrø

Nå har jeg fått logoen til min fra Handverk.
Den skal følge kurspakkene rettet mot barnehager og barneskoler. Dette har jeg jo drevet med i noen år, men nå har jeg altså fått en ramme rundt det hele. Målet er at det blir lettere å forklare hva jeg driver med, at det blir mer gjenkjennelig, og forhåpentligvis selger. :)
Navnet er Bøllefrø, og slik ble logoen.



Den er laget med potet-trykk, og med farger fra planteut-trekk. Jeg ble superfornøyd, håper du synes den er tøff også.

Etterhvert skal Bøllefrø få sin egen logo og hjemmeside, og hagebloggen min skal fortsette i den form den er. Moro. Ha en strålende helg alle sammen, og pass

2 kommentarer:

  1. Gratulerer!! Det ble kjempefint og tøft, både tittel og logo. Dette må da virkelig treffe barna. Jeg tar av meg hatten. Er impontert.

    SvarSlett
  2. Gratulerer, morsom tittel! Potettrykk er kult og morsomt at det til og med er plantefarger.

    SvarSlett