onsdag 22. januar 2014

Garden Girl, og Give Away på bloggen


Nå er det ny sesong hos Garden Girl. Jeg har brukt produktene deres i jobbsammenheng i flere år. Jeg har bukse, nikkers, fleecejakke, rosehansker og softshell-jakke. Buksene er supre til å dra med seg telefon, skriveblokk, tusj/penn, merkepinner og beskjæringssaks. Kort sagt, det jeg trenger å ha hele tiden! Ønsker meg selvfølgelig noen forbedringer, men disse buksene er absolutt noe av det bedre som er på markedet. Mannen i huset er tømrer, så jeg kjenner godt til arbeidstøy laget for gutta. Dette er mer feminint og koselig, samtidig som det er praktisk. Kvaliteten er det i hvertfall ikke noe å si på - en bukse overlever flere sesonger på hagesenteret. I bruk hver dag. Kneputer i buksene har jeg aldri brukt, men kanskje greit å ha muligheten? Nå er jeg over på mindre praktisk arbeid og mer kursing, så da blir bruken en litt annen. Ikke så mye betong og cc-traller, og mer arbeid i egen hage. Kjøpte meg ny bukse i høst. Den gamle var da helt utslitt. Nå har Garden Girl lansert sin 2014 kolleksjon, og kommet med flere nye produkter. De har et så stort utvalg at det er nok er noe for de fleste. Jeg er glad i å gå i kjoler, men arbeidskjole og hatt er liksom ikke helt meg. Jeg har imidlertid lyst på ny softshell-jakke og selebukse. Og shorts og enda en fleecejakke.... Elle, melle...

Da jeg handlet i høst fikk jeg tilsendt en fleecejakke i feil størrelse. Jeg har derfor en helt ny jakke i XL liggende. Lys brun og rosemønster. Denne har jeg lyst til å gi bort. Har du lyst på den, så legg igjen en kommentar.
1 lodd, kommentar på bloggen.
1 lodd, lik på facebook
1 lodd, link på egen blogg
1 lodd, delt på facebook
Husk å skrive hvor mange lodd du har. Jeg trekker 10. februar. :) Må presisere at det ikke er bytterett på denne.


11 kommentarer:

  1. Ok - jeg starter ballet og er gjerne med på giveawayen din. XL burde være helt supert for meg, så jeg krysser fingrene for at jeg blir den heldige. 3 lodd på meg - ett for kommentaren , ett for FB og ett for å dele på FB.

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så flott Give away du har. Nå har jeg likt deg på FB, kommentert her og skal linke til bloggen min. 3 lodd :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Anne Kari. Så hyggelig og generøst av deg :-) Jeg er ikke med på giveaway trekningen av åpenbare grunner, men håper du får mye respons.
    Ha en fin dag
    Stein

    SvarSlett
  4. Så roligt att du ville vara med i min utlottning, så jag kunde hitta hit till dig.
    Jag är gärna med i din utottning, två lotter tack:)
    Skriver och länkar från min blogg
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Åhh, nå fikk jeg lyst på noen av deres produkter. Må jo være midt i blinken for ei hageglad. Jeg er dessverre ikke med i trekningen, da jakken vil være for stor for meg! Håper mange melder seg. Fin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Jeg kan godt tenke meg en sånn flott jakke.

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott give away. Jeg tar 3 lodd, kommentar, liker og deler på face

    Klem Vivi

    SvarSlett
  8. Så spennende!
    Trekker meg 1 lodd :)

    HildeRoetter
    hilder69(at)gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg slenger meg på med 1 lodd :-)

    SvarSlett
  10. Vilket bra sätt att använda en felleverans :) Klart jag vill ta chansen med en lott!

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett