tirsdag 1. april 2014

Hagemesse


Da er hengeren pakket, og vi er klare for rigging til hagemessen på Lillestrøm i helgen.
Det blir noen spennende dager.
Kommer det noen barn og sår med meg?
Kommer det flere eller færre barn enn jeg har tippet på?

Jeg gleder meg i hvertfall, og tar det som det kommer. Må bli moro dette, kan ikke skjønne annet!

Det kom inn mange flotte og gode kommentarer på det forrige innlegget mitt. Det skal jeg ta med meg videre, for jammen ikke sikker på at det blir med denne ene gangen på messe.
Gratulerer til Underberget og Maria Syre Mjølhus som vant to billetter hver til hagemessa.
Håper dere, og alle andre som leser bloggen, kommer innom meg på Bøllefrø sin stand, A1-01, og sier hei. Det er så koselig å treffes "live" også, når vi utveksler så mange tanker og bilder på nettet.

8 kommentarer:

  1. Hei! Skal bli morsomt å se. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Jeg skal prøve å finne deg i kaoset :-) Håper det kommer mange barn og sår sammen med deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei. Skal prøve å finne deg også!

    SvarSlett
  4. Høres utrolig gøy ut - må ha det til gode. Men ville kjempegjerne sagt hei! Lykke til på messa! :):)

    SvarSlett
  5. Lykke til i helgen :) Jeg gleder meg veldig. Stikker nok bortom og sier hei om du ikke ser altfor opptatt ut ;)

    SvarSlett
  6. Lykke til i morgen!
    Jeg kommer gjerne bortom, men uten barn - i morgen er det dametur, barna må bli igjen hos pappa.
    Det er av og til litt deilig , det og...
    Håper det kommer mange andre barn til deg, da!

    SvarSlett
  7. Håper det ble livlige dager for dere på messen!! Jeg kom meg dessverre ikke avgårde i år, men satser på neste år:) Regnker med du legger ut noen poster fra messen etterhvert:) Gleder meg!

    SvarSlett
  8. Hei Anne Kari! Titter bare innom for å si takk for sist, det var veldig hyggelig å hilse på deg på Hagemessen! Ønsker deg fortsatt fine vårdager og en riktig god påske!
    Klem og smil fra Berit

    SvarSlett