mandag 6. april 2015

En ny vår

Jeg prøver igjen - savner å blogge, men det var det med tid. Ikke blir det så mye jobbing i hagen heller. Så nå skal jeg prøve en litt ny vri på bloggen. Det blir en herlig blanding av privat og jobb, men det blir absolutt hagerelatert - og veldig meg. Når jeg ikke er i egen hage, så er jeg på jobb og besøker mange flotte hagesentre, på messer, eller treffer hyggelige hagefolk. Jeg kan jo blogge fra det også - selv om det er jobb. Da blir det litt reklame for jobben min, men det får dere leve over med. Jobben min er jo også meg - enten som enkeltmannsforetak, der jeg blogger for Hageland, eller med DeWit Norge AS, som selger hageredskaper.

Men aller først har jeg lyst til å oppsummere påsken. En rolig påske med litt jobb på morgenen, og mye sol og hageblader utover dagen. Jeg har vært med familien på et lite småbruk ved vannet her på Østlandet. Og det har vært et yrende fugleliv. Så da blir første blogginnlegg med fugler og blåveis.

Gleder meg til å ha kontakt med alle dere hagebloggere igjen!

Blåveis i solveggen

Hegre

Svaner og grågås. De er ikke helt enige om områdene tror jeg.

Traner

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig å høre fra deg igjen!

    Godt at det er vår igjen :)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselig med innlegg på bloggen din igjen! Nydelige Blåveis du viser. I min hage spises Blåveisen oftest opp av rådyrene før jeg får se noen blomster dessverre.
    Flotte bilder du har klart å få tatt av fuglene. Å ta fuglebilder er jammen ikke lett....
    Klem Nora

    SvarSlett
  3. Så koselig at du skal blogge igjen=) Når jobb og privat går over i hverandre, så går jo det veldig bra=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Hei! Veldig hyggelig å se deg igjen. Spennende ting du har på gang. God kveld! Anne

    SvarSlett
  5. Tusen takk for utrolig hyggelige tilbakemeldinger! Kos å blogge igjen.

    SvarSlett
  6. Jeg googlet sukkererter og kom inn på bloggen din. Jeg er på leit etter en god måte å la dem vokse på. Kanskje jeg skal bruke ditt forslag med en form for netting i steden for tråder. Uansett. Ønsker deg den fin og frodig vår.

    SvarSlett