mandag 4. januar 2016

Godt nytt hageår!

Et stadig savn etter egen blogging, ikke bare blogging for andre resulterer i en ny start i 2016. Jeg håper og tror jeg skal rekke å være litt mer aktiv igjen - og det gleder jeg meg til. Det er så mye inspirasjon å hente i alle de fine hagebloggene. :) Og så er det så mange fine folk her ute!



Denne klematisen har jeg egentlig prøvd å kvitte meg med - den vokser som det rene ugress. Det er en gul liten alpeklematis, men nå har den tatt sin elsk i en rosebusk, og der skal den få være i en beskjeden grad...
Selv om den ikke er griselekker på sommeren, er den egentlig ganske fin på høsten og vinteren. Dette bildet ble tatt i november - og den skal få være min naturlig nyttårsrakett på bloggen.



Rosa skulle visst bli årets farge - og det passer meg bra! Dette er en snittrose fra butikken, men jeg har ganske mange rosa roser i hagen også. Jeg liker godt rødt, oransje og gult, men synes det er lettere å få til rolige og harmoniske blomsterbed med rosa, lilla og blå toner. Så der har dere meg!

Hageønskene for 2016 er klare - og har vært det en stund.... Å få montert og satt opp et lite drivhus der hvor sandkassa er i dag, og å være med på 1000 åpne hager. Så vil året vise hva jeg får til.

Godt nytt år!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt hageår til deg også! Lenge siden sist du skrev her, ja :)
    Koselig at du skriver litt igjen, og håper du rekker å skrive litt oftere :)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei
    Så gøy å høre fra deg igjen. Ønsker det et riktig godt nytt år.

    Klem Vivi

    SvarSlett